תערוכת צילום: תסתכל לי בעיניים - מסע בין שבטים | ספטמבר 2023 - בית ציוני אמריקה - ZOA TLV

תערוכת צילום: תסתכל לי בעיניים – מסע בין שבטים | ספטמבר 2023

יונתן הוניג ולירן לוינוביץ הם צלמים מקצועיים, חובבי הרפתקאות וספורט אקסטרים. הם מטיילים ומצלמים במקומות נדירים מסביב לעולם, ביניהם: קמצ׳טקה השורצת דובים במזרח רוסיה, מונגוליה וטנזניה.
לפני מספר חודשים הם טיילו בין שבטים בדרום אתיופיה בניסיון להביא חוויה פחות מתויירת ויותר אותנטית. במהלך הטיול והמחקר הם נשארו לישון עם שבט מקומי ללא כל יכולת לתקשר עמם, חוו טקסים מסורתיים וראיינו את השבטים בשאלות מורכבות על נושאים כגון – אלימות כלפי נשים, מילה נשית, צילוק הגוף על ידי תער ושתיית דם ישר מוריד של פרה. במהלך שהותם אף נכחו בטקס ההתבגרות המסורתי של שבט ה״האמר״ – ״בול ג׳אמפינג״.
"אנחנו מתרגשים מאד לחלוק עמכם כמה מן הרגעים המרגשים שתפסנו בעין העדשה. תהנו מכל רגע ורגע, תנסו להתמקד בפרטים הקטנים בכל תמונה ותמונה".
יונתן הוניג – צלם וידאו שמתמחה בצילומי רחפן. מצלם סרטוני תדמית, סרטים תיעודיים, כתבות וסדרות טלוויזיה בארץ ובחו״ל. יתכן וראיתם אותו על המסך בנינג’ה ישראל – שם גם צילם וגם לקח חלק בתחרות והגיע עד לגמר העונה הראשונה.
לירן לוינוביץ – צלם סטילס שמתמחה בצילום חתונות, אירועי חברה, צילום אמנותי והופעות. בין ההופעות שצילם – נועה קירל, נינט טייב, לולה מארש, ברי סחרוף ועוד רבים. לירן גם השתתף כצלם סטילס בתוכנית "חתונה ממבט ראשון" בה צילם את כל צילומי הסטודיו של המתמודדים וחלק מן החתונות עצמן.
דילוג לתוכן