מפגשים עסקיים מקצועיים - בית ציוני אמריקה - ZOA TLV

מפגשים עסקיים מקצועיים

ולפעמים צריך לצאת מהמשרד – בין אם מדובר בישיבות בכירים רגישות, קבוצות רכישה, ישיבות דירקטוריון, אסיפות בעלי מניות, אסיפות נושים, כנס משקיעים ועוד.

מגוון האולמות והחללים בבית ציוני אמריקה יאפשר לכם למצוא בדיוק את הפיתרון הנחוץ לכם. כך למשל, אם יש צורך בישיבה או פגישה בנושא רגיש שחייבת להתקיים מחוץ למשרד תוכלו לבחור בין הלשכה (עד 30 אנשים) או הבלקוני (עד 50 אנשים). שני חללים אינטימיים, שקטים ומאובזרים: שולחנות ישיבה, שולחנות עגולים, מסך, מקרן, מחשב ועוד.

אם מדובר באסיפות שונות כמו דיירים / נושים / קבוצות רכישה, שמארחות עשרות משתתפים, ישנן מספר אפשרויות של אולמות שטוחים כמו הסלון (עד 60 אנשים), הגלריה (עד 70 אנשים), האקדמיה (עד 85 אנשים) או אפילו אולם הסטודיו (עד 250 אנשים) אם מדובר באסיפה גדולה. את כל האולמות הללו ניתן לרהט בהתאמה לאופי האירוע ומספר האנשים שישתתפו בו. גם כאן, האולמות מכילים מסך, מקרן, פודיום, מחשב וכו'

במידה ויש צורך באירוע שדורש במה גדולה, ניתן לבחור בין האודיטוריומים השונים: מרלן (עד 112 אנשים), מרתה (עד 200 אנשים) או במאירהוף (עד 400 איש) אם מדובר באסיפה גדולה במיוחד. בכל אחד מהאודיטוריומים ישנה במה, תאורה, מערכת סאונד, מקרן, מסך… ואם תזדקקו לאיש צוות טכני, עדכנו אותנו מראש ותוכלו לקבל ליווי צמוד מהקמת האירוע ועד סופו. 

בגזרת הכיבוד והמזון, תוכלו להתייעץ איתנו ועם חברת הקייטרינג של בית ציוני אמריקה "פריסטייל". ניתן לייצר עבורכם כיבוד קל כמו שתייה קלה, חמה ודברי מתיקה; ארוחות מלאות – חלביות / בשריות בהגשה עצמית; או אפילו הגשה מלאה עם צוות שיכין ויגיש את הארוחה לשולחן. חברת הקייטרינג מחזיקה בתעודת כשרות, כך שאין חשש שייווצר חוסר התאמה עבור קהילות מסוימות.

שירותי הפקה – גם אם מדובר באירוע קטן, נשמח לעמוד לרשותכם ולסייע בתכנון האירוע, להתאים אותו למטרות ולציפיות, וכמובן – להוציא אותו לפועל. החל מבחירה נכונה של אולם וכלה בבחירת הריהוט והציוד הטכני וחיבור לחברת הקייטרינג.

מומלץ: תכנון מוקדם של האירוע ביחד עם הצוות של בית ציוני אמריקה יבטיח את שיריון האולם האידיאלי עבור האירוע שלכם, לרבות הריהוט והציוד הטכני. על אחת כמה וכמה – אם מדובר בסדרת מפגשים / אירועים.

דילוג לתוכן