תערוכה קבוצתית: "מחוץ למסגרת" | מאי 2024 - בית ציוני אמריקה - ZOA TLV

תערוכה קבוצתית: "מחוץ למסגרת" | מאי 2024

האמנות היא ריקוד מהפנט בין יצירתיות ואומץ. ריקוד המתעלה על עצם היצירה, חודר אל ליבת הווייתו של האמן ומשחרר אותו ממסגרות – לעבר מחוזות האמת והדמיון.

העיסוק באמנות כולל בתוכו יציאה למסע נועז, בו יצטרך האמן לאתגר נורמות, לדחוף את גבולות התקרה האמנותית ולהאמין בכוח היצירתי של חשיבה מחוץ למסגרת.

כאשר אמן לוקח את קפיצת האמונה הזו ובוחר לשוטט מעבר לקצוות המסגרת, מתרחשת טרנספורמציה קסומה – יצירת האמנות מפסיקה להיות קומפוזיציה הכלואה בתוך תחום מובנה, ומציעה פתח מילוט – לעבר טריטוריות לא ידועות של הנפש. שם מתרחש הקסם האמיתי.

לא רק האמן יוצא להרפתקה הנועזת הזו – גם הצופים הם חלק בלתי נפרד מהמסע. כשהם מביטים ביצירות האמנות המתנגדות למגבלות דמיוניים, החושים שלהם מתעוררים והנסתר שלהם מתעופף. הם כבר לא רק צופים – אלא שחקנים בנרטיב השזור במשיכות המכחול של האמן.

היופי ביציאה מהמסגרת טמון לא רק ביכולת שלה לרתק ולעורר השראה, אלא גם ביכולתה להצית ניצוץ של סקרנות, פליאה והתבוננות פנימית. היא מאלצת אותנו להטיל ספק בגבולות המלאכותיים שהטלנו על עצמנו ולאמץ את האפשרויות הבלתי מוגבלות שנמצאות מעבר לאזורי הנוחות שלנו.

התערוכה מציגה עבודות של אמנים פורצי דרך שמעזים להשתחרר מכבלי המוסכמות, לחקור את גבולות היצירתיות ולצלול אל תוך עולמות דמיון חדשים ומרתקים. הגלריה לאמנות ישראלית מזמינה אתכם, חובבי אמנות ואוהבי תרבות להגיע ולהתרשם ממסע מרתק בין יצירות ייחודיות שיפתחו צוהר אל נקודות מבט רעננות ומעוררות השראה.

מפיקה: מורן יעקובי

אירוע הפתיחה יתקיים ביום רביעי, 8 במאי בשעה 19:00. במהלכו יתקיים שיח גלריה המזמין את הצופים להכיר את האמנים והיצירות.

הכניסה פתוחה לקהל הרחב, נשמח לראותכם!

דילוג לתוכן