"(ב)שביל האמנות שלי" | יולי 2023 - בית ציוני אמריקה - ZOA TLV

"(ב)שביל האמנות שלי" | יולי 2023

"לא סלול, לא תמיד מסומן, השביל הזה מתחיל כאן"
לכל אמן יש את שביל האמנות שלו שמוביל אותו מהרגע בו בחר לאחוז במכחול. לכל יצירת אמנות יש את השביל שלה שמתחיל מדף לבן ומסתיים בלבבות של כולנו.

חלק מהאמנים שפגשתי בדרכי כאוצרת סללו את שביל האמנות שלהם משחר ילדותם. אחרים גילו אותו בשלב מאוחר יותר בחייהם, אך חלמו עליו שנים רבות ותכננו אותו במוחם.

בצידי השביל בונה האמן את האג'נדה האמנותית, הטכניקה, מקורות ההשראה והקו האמנותי שהוא עובד על פיו. לעתים, באמצע השביל, מופיע צומת דרכים בחיי האמן, המציף תהיות האם הדרך נכונה או שמא צריך לחשב מסלול מחדש ולעדכן את דרכו האמנותית, התמה והמוטיב החוזר ביצירותיו.

האם אני בוחר לשנות את הקו האמנותי שלי וליצור אחד חדש? האם אני נמצא כעת בתקופה אמנותית חדשה ומרגשת? האם אני רוצה להתמקצע בסגנון אמנותי נוסף? אולי לשלב בין שניים? האם אני רוצה להיות צייר או פסל? להתנסות גם בכתיבה? או צילום?

עם זאת, בין כל השאלות הרבות, ובין אם בחר האמן להתוות לעצמו דרך חדשה, המקור הוא אותו מקור – השביל הוא אותו שביל וצעדיו בשביל ילוו אותו תמיד בדרכו כאמן.

התערוכה מאגדת אמנים ואמניות המציגים את שביל האמנות שלהם, מהרגע בו התחיל, לספר ולדבר על הקו האמנותי המעצב את דרכם, על הבחירות שליוו אותם ועל הצמתים אותם עברו במהלך שנות יצירתם – וכן מזמינה את הצופים והצופות להכיר את שבילים אלו ואת הקווים האמנותיים המשתנים בין תקופת יצירה אחת לאחרת.

 

ערב פתיחה חגיגי יתקיים ביום שני, 3 ביולי, בשעה 19:30

במהלך ערב הפתיחה יוגש יין וכיבוד, יתקיים שיח גלריה המזמין את הצופים להכיר את האמנים והיצירות. הכניסה פתוחה לקהל הרחב, נשמח לראותכם.

 

דילוג לתוכן