מה ההבדל בין מותג ל"אוטוריטה"?
מותג זה בעצם עסק או אדם, שאנחנו כנראה צריכים לסמוך עליו, או ששווה לקנות ממנו.
מותג מכתיב את השוק!
לדוגמא:
קוקה קולה, משקה לא בריא – אך גורם לנו להבין שאם אנחנו לא שותים אנחנו מפסידים כיף, הנאה, חגיגה וכדומה.
"אוטוריטה" זהו אדם שאתה יודע ובטוח שאפשר לסמוך עליו, ולקנות ממנו.
בנאדם שהוכיח את עצמו ויש לו תוצאות בשטח, הוא מצטייר כמומחה בעקבות התוצאות שקיבל.
ולמה אני מספר לך את זה?
נכון שעדיף להיות שניהם יחד – גם מותג, וגם אוטוריטה. אבל בדרך כלל הדרך להפוך למותג היא הרבה יותר ארוכה [ויקרה].
ואוטוריטה?
מספיק שהקרובים שלך יבינו שאתה מומחה, ואתה כבר משם יכול לפרוץ והדרך הרבה יותר קצרה [אם רק יודעים אותה].
האם לדוגמא תיקח יעוץ מטוני רובינס? או ממאמן שהוא יותר קרוב אליך? שאתה מכיר אותו וסומך עליו?
האם אתה קונה רק קוקה קולה? כנראה שלא. יש עוד המון חברות שאתה סומך עליהן וקונה מהן.
בדיוק בעקבות התובנה הזאת הכנתי כנס עם תוכן מדויק וחד שילמד אותך איך להפוך לאוטוריטה בתחום שלך מאוד מהר.
לפרטים והרשמה לחצו: "לאתר האירוע"