תמר רוטשטיין | תודעה נוכחת - בית ציוני אמריקה - ZOA TLV

תמר רוטשטיין | תודעה נוכחת

הסופרת והמורה הרוחנית תמר רוטשטיין, בהרצאה על נוכחות ומודעות.

תמר היא תלמידה של המורה והסופר אקהרט טולה, הוציאה לאור ארבעה ספרים: השליח לדבר אהבה, חזרה אל האמת, ספר האור הפנימי, תודעה נוכחת הספר המעשי. כיום היא חיה עם בעלה שמעון רוטשטיין בארה״ב.

במהלך ביקורה בארץ היא תקיים 2 הרצאות בבית ציוני אמריקה:

מפגש ראשון – 16 לדצמבר בשעה שבע וחצי בערב

מפגש שני – 21 לדצמבר בשעה שבע וחצי בערב

 

מודעות נוכחת משנה חיים.

רוב האתגרים קשורים למערכות יחסים עם אנשים ולתגובה למחשבה שלנו על המציאות ולא המציאות. העמקת החיבור להווה לעומק התודעה משפר את התקשורת שלנו עם עצמנו ועם העולם. הסיבה לסבל ולעומס נפשי נובע מהזדהות עם התוכן המחשבתי, המלל שרץ במוח. אנחנו מזדהים עם המחשבות שלנו, לא מזהים שהם תכנים חולפים. אנחנו לא הקול המדבר בראש, אנחנו החיים הנותנים קיום לכל מחשבה. המחשבות מעצבות את האופן שאנחנו תופסים ורואים את המציאות, בזמן שהגוף יודע להיות רק בהווה המוח רץ עם המחשבות בין העבר לעתיד אנחנו מאבדים באותו רגע את החיבור הפשוט להווה ולגוף. במהלך הערב נרחיב את השיח על נוכחות ומודעות, לשהות בהווה ולא לשעוט לרגע הבא.

 

זימון מודע.

אנחנו חושבים על העתיד בהווה, מתכננים תוכניות, מלאים בחלומות ויעדים אך יש סיבות מעכבות, חוסר אמון ביכולות שלנו, מחשבות מסכלות, התניות מהעבר, איך אפשר לתכנן את העתיד בלי הפרעות של המיינד ורעש מנטלי מהעבר, מתוך נוכחות, בלי פחדים כיצד לסמוך על הלא נודע ולפעול מתוך קשב להווה ולאינטואיצה.

 

חיים באור התבונה.

רובד התבונה קשור לאני העמוק המכונה גם האני העליון, לאינטואיציה המובנית בתוכנו. המחשבות הטורדניות עומדות בינינו לבין האינטואיציה, הסמכות הפנימית שלנו מתערערת, אנחנו לא מבדילים בין אמת לאמונות ומאמצים דעות ורעיונות לא שלנו. המחשבה ״אני לא יודע״ מבססת את ההתניה לא להאמין לתחושות עמוקות שמדריכות אותנו. לחישת האינטואיציה נבלעת ברעש של המיינד.

חיבור לתודעה למרכז ולאור הפנימי משפר את הריכוז, משנה את הגוף והמוח, כיצד לחיות ברובד התודעה ולא להפוך את ההווה לאמצעי להשיג מטרה. במפגש נתרגל ונלמד לעורר את היכולת התבונתית הבלתי מותנית במחשבות ודפוסים, להתקשר לעומק התודעה ולפעול מתוכה. נדבר על היכולת להישאר במרחב האישי, על תקשורת קשובה לבטוח בסמכות הפנימית שלכם, לפתח אמון באינטואיציה שלכם, להתחבר להשראה ויצירה.

 

לפרטים ולרכישת כרטיסים לחצו: "לאתר האירוע"

 

 

21דצמבר 2021

גלריה

19:30

לאתר האירוע
תמר רוטשטיין

אירועים דומים


דילוג לתוכן