תמיר גולן: יש לך קול בעולם - מבלתי אפשרי לאפשרי - בית ציוני אמריקה - ZOA TLV

תמיר גולן: יש לך קול בעולם – מבלתי אפשרי לאפשרי

תמיר גולן גדל כילד 'בלי קול'.

מה עושים כאשר אין מקום לביטוי עצמי אלא רק לתכתיבים של החברה? איך גדלים כשהסביבה שלך לא אופטימלית? שורדים.

ההרצאה מגוללת את מאורעות חייו, מהמקום הכי חשוך וחולה שתמיר הביא את עצמו אליו – ורגע לפני שהוא בוחר לסיים את חייו, הוא לוקח את עצמו בידיים ומחליט לבחור בדרך אחרת ולהוביל את חייו למקום טוב יותר, בריא, ממומש. הוא גומל את עצמו מסמים קשים, עוזב את "חיי הזוהר" של הפשע. מחלים ממחלת מעיים, קרוהן, עוסק בהתפתחות אישית ונרשם ללימודי משחק. שם מתחיל את המסע הלכאורה "בלתי אפשרי" והכי רחוק ממה שהכיר. שם נאמר לו פעם אחר פעם "אין לך סיכוי להצליח, זה לא המקום שלך אתה לא שייך לפה"

"נכנסתי ב180 קמ"ש לעולם הזה ו… אני לא יודע את השפה, אני לא יודע כלום, אין לי חברים לדבר איתם, היו רגעים שממש הרגשתי במדינה זרה…"

עם נתונים התחלתיים ששואפים לאפס בעולם החדש שבחר וכנגד כל הסיכויים, שם תמיר מגלה את הקול הייחודי והכישרון הטמון בו, מסיים 3 שנים לימודי משחק, 3 שנים לימודי פסיכותרפיה, רחוק מחיי הפשע וסולל את מסלול חייו כשחקן, כיוצר, מנחה סדנאות, היום גם כמרצה.

הרצאה אישית שתיגע בכל אדם שמצא את עצמו אי פעם במבוי סתום או שלא בא לידי ביטוי עצמי או שמרגיש שעדיין לא מצא את המקום הנכון עבורו. לכולנו יש סיפור ולכולנו יש מקום לקול לביטוי העצמי שלנו בעולם. הרצאה נוגעת ברגישות דרמטית לצד סיטואציות קומיות שהיוצר מביא מתוך עולמו האבסורד.

לפרטים ולכרטיסים לחצו: "לאתר האירוע"

26מרץ 2024

מרלן

19:30

לאתר האירוע
תמיר גולן - הרצאה

אירועים דומים


דילוג לתוכן