פרוייקט רסיסים: הקרנת הסרט "תמונת חייו" ופאנל במעמד יוצר הסרט - בית ציוני אמריקה - ZOA TLV

פרוייקט רסיסים: הקרנת הסרט "תמונת חייו" ופאנל במעמד יוצר הסרט

בגיל 65, בשלהי קריירה מפוארת, יוצא עמוס נחום – צלם הטבע עטור פרסים – אל המסע המסכם של חייו. אחרי שצילם תנינים, אנקונדות, כרישים, אורקות, לווייתנים ועוד, הוא מתכוון לצלם הפעם, במישורים הארקטיים האינסופיים של צפון קנדה, את התמונה המסוכנת ביותר שצילם עד היום: תמונה של דב קוטב צולל, פנים אל פנים, ללא אמצעי הגנה. בעבר ניסה עמוס לצלם את התמונה הזו וכמעט נטרף, אבל משהו דוחף אותו לנסות ולעשות את זה שוב.

״תמונת חייו״, בהפקתה של ננסי ספילברג, הוא תיעוד מרהיב ועם זאת אינטימי של חייו ועבודתו של עמוס נחום. הסרט צולם במשך 10 שנים לכל רוחבו ואורכו של כדור הארץ – מאנטארקטיקה לבוצואנה, לנורבגיה, לאמזונאס ולבסוף לקוטב הצפוני.

במהלך האירוע נקרין את הסרט ולאחריו נקיים פאנל במעמד יוצר הסרט, יונתן ניר. יונתן הוא מרצה בעל ניסיון של יותר מ-1200 הרצאות בעשור האחרון, והמפגש איתו משלים את הסרט, שהוא דיאלוג בין מראות מרהיבים ועוצרי נשימה, לבין פורטרט מרגש ומרתק של אמן ואיש טבע, הדבק בחלום.

על רסיסים:

פרוייקט רסיסים קם במטרה להוביל ולהרחיב את השיח הישראלי בנושאי צבא, לחימה ושכול תוך הובלת שינוי השיח החברתי-תרבותי בישראל בנושא. הפרויקט מבקש לקיים שיח של שיתוף ועיבוד השפעותיה האישיות והחברתיות של הלחימה, מהלוחם/ לוחמת, דרך תומכי הלחימה ועד ההורים ובני ובנות הזוג. האנשים והנשים בעמותת רסיסים מבקשים לתת קול ל"שקט הנוגע לקרב" תוך אמירה שחוויות הקרב הינן המכנה המשותף הישראלי הרחב ביותר.

להרשמה לחצו: "לאתר האירוע"

 

16ינואר 2020

מרתה

19:00

לאתר האירוע
עמוס נחום

אירועים דומים


דילוג לתוכן