לחיות בניצחון וצמיחה | צוריאל פרידמן - בית ציוני אמריקה - ZOA TLV

לחיות בניצחון וצמיחה | צוריאל פרידמן

״לפני כמה שנים חשבתי שזה נגמר, במקום מסוים וויתרתי על החיים. לא הכרתי את עצמי, איבדתי את העצמאות והזהות שלי. ברגע של קיצון הגיע הרגע שבחרתי בחיים״

"חי את הפוסט טראומה 24/7 סיוטים, התעלפויות, כאבים והתקפים אבל היום? אני מנהל אותה ולא היא אותי".

מטרת ההרצאה היא להעלות את המודעות של הפוסט טראומה בארץ ולעזור לאנשים שאין להם את האפשרות הכלכלית לצמוח. ההכנסות מההרצאה ילכו לעמותה שמסייעת לאנשים שמתמודדים עם קשיים.

לכל אדם יש התמודדות או סיפור אישי. בהרצאה אשתף אתכם בצורה הכי אותנטית שיש בסיפור האישי שלי. לבחור בחיים של צמיחה מתוך המשבר והמקום הנמוך ביותר.

אנגיש כלים מיוחדים כיצד אפשר לחיות כל יום כמנצחים ואיך לחיות בצמיחה יום יומית. אראה על הבמה דוגמאות שלא נחשפתם אליהן מעולם. העולם זקוק לכמה שיותר טוב.

שמי צוריאל פרידמן, נכה צהל וזו אווה, כלבת השירות שלי. אווה הצילה לי את החיים והיא מלווה אותי לכל מקום במהלך היום ובמיוחד בלילה. לפני הצבא הצטיינתי בריצות ארוכות ורצתי בין 120-160 ק"מ בשבוע! במהלך השירות שלי עברתי אירועים קשים מאוד ובעקבותיהם הגעתי למצב שהרופאים בבית החולים אמרו לי שלא אחזור לרוץ יותר. בנוסף להכל אובחנתי עם פוסט טראומה קשה ומגבלה פיזית לא פשוטה. את אווה קיבלתי כדי שתעזור לי להתמודד עם הפוסט טראומה, סיוטים והתעלפויות שאני חווה במהלך היום-יום. לאחר מסע שיקום ארוך וקשה שנמשך כל יום 24/7 וכנגד כל הסיכויים חזרתי לרוץ, לנצח תחרויות, לאמן, להתנדב, להרצות וללוות אלפי אנשים בשנה.

מחכה לכם בהרצאה❤️

צוריאל פרידמן בהרצאה חדשה ״לחיות בניצחון וצמיחה״ הרצאה שעוד לא הייתה במדינת ישראל! משם לא תצאו כמו שנכנסתם! צוריאל פרידמן – מרצה מאמן מנטלי להתמודדות וצמיחה מייסד ומנכ״ל עמותת – לצמוח כמנצחים.

לפרטים ולכרטיסים לחצו: "לאתר האירוע"

29נובמבר 2022

מאירהוף

19:00

לאתר האירוע
צוריאל פרידמן

אירועים דומים


דילוג לתוכן