בסימן המשפחה היפנית | Japanese Night - בית ציוני אמריקה - ZOA TLV

בסימן המשפחה היפנית | Japanese Night

קוניצ'יווה! אדמה מסעות וטיולים ובית ציוני אמריקה באירוע מיוחד רגע לפני פריחת הדובדבן || מפגש מרתק על חיי המשפחה ביפן בליווי סרט קולנוע מרגש וכיבוד – יפני

19:30 פותחים את הערב עם כיבוד יפני בהובלת השפית קיו אוקדה

קיו אוקדה נולדה בטוקיו והגיעה לישראל בשנות העשרים לחייה במסגרת טיוליה בעולם. היא החליטה להשתקע בישראל, לגדל את ילדיה ולעבוד בתחום הקולינריה. את התמהיל הקולינרי שלה היא בונה על סמך ניסיונה ואהבתה לאוכל ולא תמיד על פי כל החוקים הנוקשים, "המטרה היא להתאים את האוכל לכל אחד ואחת ותמיד עם חומרים טבעיים".

20:00 הרצאה של איילת אידלברג: יפן – החיים כחישול

על החינוך ועל הקשיחות, על הריחוק הרגשי ועל ההתמודדות. עולם המשפחה והחינוך ביפן מכין את הילדים אל עולם העבודה והחיים שדורשים מאמץ והקרבה. כיצד בנויה המשפחה היפנית ומהי חלוקת התפקידים שבין ההורים? מדוע כה מועטה הקירבה הפיזית והרגשית? על אילו ערכי יסוד מחנכים את הילדים בגן ובבית הספר וכיצד ערכים אלו יצרו את האימפריה הכלכלית הגדולה של יפן המודרנית?

איילת אידלברג – אנתרופולוגית, חוקרת תרבויות ודתות של מזרח אסיה, מומחית ליפן.

21:00 הקרנת הסרט: אהבתה מרתיחה את מי האמבט, בימוי – ריוטה נאקאנו | Her Love Boils Bathwater

משפחת סשינו ניהלה בית מרחץ מסורתי עד לעזיבתו של קוזהירו, אב המשפחה, שנטש אותם. כאשר פוטבה, אשתו לשעבר שבמשך שנים גידלה את ילדתם הקטנה לבדה, מגלה כי היא חולה במחלה סופנית ונותרו לחייה מספר חודשים בלבד, היא בוחרת להסתיר זאת מבתה ועורכת רשימת משימות, בהן למצוא את האב הנעלם ולפתוח מחדש את בית המרחץ. מכאן מתפתחת דרמה נוגעת ללב על משפחה המתמודדת עם קונפליקטים, מתחים ועוד כמה סודות כמוסים, שבסופו של דבר מסייעים להידוק הקשרים הסבוכים.

(125 דקות, יפנית, תרגום לעברית ואנגלית)

 

למידע נוסף לחצו: "לאתר האירוע"

05פברואר 2020

מרתה

19:30

לאתר האירוע
לילה יפני בבית ציוני אמריקה

אירועים דומים


דילוג לתוכן