נגלה ונסתר | מרץ 2019 - בית ציוני אמריקה - ZOA TLV

נגלה ונסתר | מרץ 2019

"נגלה ונסתר" זה שם התערוכה החדשה של אמני קבוצת WAG_ISRAEL – WORLD ART GAMES, שתיפתח במוצ"ש ה-2 במרץ בבית ציוני אמריקה. לפני נסיעה של הקבוצה לתערוכה בבלגרד.

"נגלה ונסתר" פירושו יכול להיות החוץ, הפנים והמתח ביניהם, מה שנראה לעין ומה שמעבר לו, מה שמוסווה, חבוי לעומת החשוף, מה שמתחת לפני השטח או משהו נגלה חשוף שניתן ליחס לו משמעות נסתרת, או כשהכוונה להביע משהו פנימי, אישי או מה שנראה לעיני המתבונן.

אמני WAG מביאים כל אלה לידי ביטוי בתערוכה בסגנונות שונים ובפרשנויות שונות בציור, איור, תלת מימד, בטכניקה מעורבת, בציור על פרספקט, בקולאז' ובפיסול. את התערוכה מפיקות האמניות רומי רנן, נשיאת WAG ISRAEL וסגניתה, שולה רוס.

האמנים המשתתפים:

ציור: רומי רנן, ורדה ברגר, רבקה עוזיאל, אבי שרון, דימה מוגילבסקי, רחלי מרטי, מיכל מס בכר, עליזה בורשק, שאולה שחם, שושנה ויינגרטן, אריאלה סגל, מנוחה כהן, תמר גרינפלד.

פיסול: שולה רוס, ברכה לסלו, תמי מאירי. קולאז': חנה בן אליעזר קרטיס.

בערב הפתיחה  החגיגי על הבמה יופיעו המוסיקאים  בנגינה והמשוררים בקריאת שירה.

מוסיקה: אורלי ואורי נתנאל. קריאת שירה: ורדה ברגר ואביבה גולן.

הכנסות ממכירת היצירות יתרמו לעמותת "שניר" הפועלת למתן הזדמנות שווה בחינוך ותרבות בישראל.

התערוכה מוקדשת לקרן התרבות אמריקה-ישראל לציון 80 שנות פעילות של קידום חיי האמנות והתרבות וטיפוח התשתית והחוסן התרבותיים בישראל.

קבוצת ISRAEL_WAG מקיימת תערוכה והפנינג בישראל פעם בשנה וכל שנה שניה משתתפים נציגיה בפסטיבל בחו"ל יחד עם אמנים מעשרות מדינות. כמו כן  האמנים החברים לוקחים חלק בתערוכות שמקיימות ארצות החברות בארגון. עד כה הוזמנו והשתתפו בתערוכות בוינה, פינלנד, אנגליה, ניו זילנד, מקסיקו וגרמניה.

הקבוצה היא השלוחה הישראלית של ארגון אמנים בינלאומי המונה כ80 מדינות ומטרתו קירוב לבבות וקידום אמנים, חברים, ציירים, פסלים, צלמים, מוזיקאים ומשוררים.

השנה הביאו החברים ציורי ילדים מישראל לפסטיבל הילדים הבינלאומי בסיבניק קרואטיה. גם השנה משלחת אמנים מחברי הקבוצה תייצג את ישראל בפסטיבל שיערך בבלגרד באפריל. מיד עם סיום התערוכה יטוסו הנציגים על מנת להציג בתערוכה בבלגרד ,להופיע בנגינה ולהשתתף בסדנאות.

 

29-2 במרץ | בית ציוני אמריקה

 

 

דילוג לתוכן